Izstādē „Trīspadsmitā” bija apskatāmi darbi dažādās tehnikās. Visa pamatā bija gobelēns, taču tas apvienots un sakombinēts ar citām tradicionālām vai ne tik tradicionālām tekstilmākslas tehnikām un izmantojamiem materiāliem. Piemēram, Elīnas Veilandes – Apines darbs „Nauda” demonstrēja modernu tehniku, kurā viņa bija izmantojusi naudas monētas un citas metāla detaļas, kas iestrādātas audumā. Tāpat arī Ingrīdas Sūnas darbā „Zāļu laiks” klasiskā gobelēna tehnikas vietā interesantā veidā strādāts ar plastikāta loksni, kurā iekausēti kaltēti zāles stiebri, lapas un ziedi, kas kopumā radīja herbārija ilūziju.
Ne tikai tehnikas šajā izstādē bija visdažādākās. Ļoti atšķīrās mākslas darbu apjomi un krāsas. Piemēram, pilnīgi pretstati savos apjomos bija Elīnas Ģibietes „Vāveres rullē” un Edītes – Paula Vīgneres „Esi taupīgs”. Ja pirmais darbs bija neliels izšuvums ar mazu vāverīti un spēļu lācīti senlaicīgā, biezi profilētā un apzeltītā kokgriezuma rāmī, tad otrs bija liels, apjomīgs no dažādiem lupatu atgriezumiem un dzijām košās krāsās uz melna fona darināts darbs. …