Šajā gadījumā tie ir: pieejamā mācību vide – jo ne vienmēr ir pieejamas atbilstošs telpu daudzums vai ir liels pacientu skaits; motivācija – gan mediķā motivācija izglītot pacientu, gan arī pacienta motivācija uztvert mediķa sacīto un to visu saprast; piejamais mediķu laiks – ne vienmēr laika ir tik daudz, lai varētu kvalitatīvi izglītot pacientu, tomēr minimālos ieteikumus ir jāizklāsta; pacienta resursi – viņa dzīves pieredze un zināšanas medicīnā, ģimenes nostāja pret attiecīgajā situācijā; emocionālais stāvoklis un pašsajūta – jo šajā gadījumā pacients var būt tik ļoti satraucies, ka nespēj un pat nevēlas dzirdēt nekādus izskaidrojumus parturpmāko rīcību, tādā gadījumā tas viss ir jāstāsta piederīgajiem.…