Mācību vide, tā ir vide, kurā mēs uzsākam sevis izzināšanu, izglītošanu, sagatavošanu turpmākajai dzīvei. Šai videi ir svarīga loma bērna attīstībā un pašizaugsmē. Daudzi, kas tā arī nekad nav ne reizi gājuši skolā, “mācās” no dzīves skolas, bet ar to vien reizēm nepietiek, lai dzīvē ko sasniegtu un sevi pilnveidotu kā sabiedrības locekli. Šī pētījuma mērķis ir uzzināt, kāds ir mācību vides raksturojums, un šis pētījums tiks veikts klātienē, vērojot mācību vides garīgos apstākļus, skolēnu attieksmi pret priekšmetiem, pētīšu, kādas ir estētiskās audzināšanas funkcijas raksturojums. Šo pētījumu tika veikts kādas vidusskolas 1.b klasē, kurā mācās 28 skolēni un kurā arī es reiz esmu mācījusies…