Murē stratēģija bija šāda: „Pirmām kārtām nepieciešama kolosāla preču pārpilnība, kas koncentrēta vienā vietā un ko ar lielu izvēli aizvien papildina un laiž apgrozībā, lai nekad nebūtu novecojušos preču, bet vienmēr tikai sezonas jaunumi; jāraugās uz to, lai viena lete pēc otras valdzinātu pircēju, pie vienas tā nopirks audumu, pie citas diegus, mazliet tālāk apmetni, citiem vārdiem, apģērbsies, tad, nejauši ieraugot skaistas lietiņas, nopirks arī tās.”
Lasot šo grāmatu, to var uztvert kā veiksmīgas uzņēmējdarbības ceļvedi, taču mūsdienās mums šīs stratēģijas un darbības, pārsvarā, jau ir zināmas, un jau pielietotas it visur, taču Parīzē 19.gs. tas bija kas jauns un vienreizējs, izveidojot manipulācijas tirgū, lai pievilinātu pircējus. Radot pircējus par, patiesībā, pakļautājiem. Psiholoģija un uzņēmējdarbība vienuviet.
…