Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:346748
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Mūsdienās jēdziens, domājot par samērā attīstītām valstīm, „brīvā tirgus ekonomika” ir kļuvis pilnīgi nedalāms ar jēdzienu „valsts ekonomika”, jo laika gaitā, arī dažu neveiksmīgu citu ekonomikas modeļu izgāšanās rezultātā, ir pierādījusies šī ekonomikas modeļa dzīvotspēja un atbilstība mūsdienu sabiedrībai. Tātad, valstī, kurā ir šāds ekonomikas modelis, ikviena uzņēmīga persona drīkst veidot savu uzņēmumu un brīvi izvēlēties gan ražošanas apjomus un kvantitāti, gan arī produktus, kurus mēģināt ieviest ražošanā. Piemēram, komandekonomikas gadījumā visu nosaka valsts, gan, ko ražot, gan arī, cik lielā daudzumā, bet tradicionālā ekonomika, savukārt kavē tehnisko progresu, tātad arī jaunu, revolucionāru preču piedāvājumu. Dažu jaunu uzņēmumu dzīvotspēja ir pierādījusi, ka ne tikai labi pazīstami uzņēmumu spēj kontrolēt tirgu, šie mazie uzņēmumi sāk tos izkonkurēt. Kā veiksmīgu piemēru varu minēt „Stendera Ziepju Fabriku”, kas arvien paplašina savu piedāvāto preču un arī veikalu klāstu. Šis uzņēmums šobrīd sācis ražot arī saldumus (šokolādi) un plāno iekarot tirgu arī dažās citās jomās. Vērojot šīs pozitīvās pārmaiņas rodas vēlēšanās arī pašai veidot savu uzņēmumu un mēģināt ģenerēt jaunas, oriģinālas idejas, kas patiktu arī pircējiem.
Nopietni domājot par uzņēmuma veidošanu, vispirms jāzina, kurā jomā šis uzņēmums konkurēs. Es savu uzņēmumu noteikti vēlētos saistīt ar masu mediju sfēru – izveidot avīzi vai žurnālu, kas nebūtu tikai kārtējais baumu līmeņa informācijas avots vai sieviešu – mājsaimnieču „enciklopēdija”. Labi padomājot, sapratu, ka noteikti vēlētos veidot žurnālu aktīviem, jauniem un drosmīgiem cilvēkiem – sporta žurnālu jauniešiem, vecumā no 15 līdz 25 gadiem, kurā uzsvars būtu likts uz mūsdienās tik aktuālo „ekstrēmo” sportu un, protams, arī tieši latviešu jaunatnes sportu un tā iespējām. Arī paanalizējot konkurentus, sapratu, ka šajā jomā Latvijā darbojas tikai divi uzņēmumi – tiek izdots „Sporta žurnāls” un „Sporta avīze”, kuras, savukārt, atspoguļo un aktualizē „nopietno” sportu un jauniešu sporta aktivitātēm piešķir sekundāru nozīmi. Arī papētot konkrēti jauniešiem piedāvāto literatūru, redzams, ka tā ir samērā vienveidīga un uz sportu orientēta visai minimāli. Tātad konkurence nebūs pārāk liela un ir zināms arī tas, ka mūsdienu jaunatnei sports ir aktuāls jēdziens. Arī konkurentu avīzes, kā esmu ievērojusi, pārsvarā lasa gados jauni cilvēki.
Nākošais nopietnais pasākums ir komercdarbības formas izvēlēšanās un uzņēmuma nodibināšana. Manā gadījumā es izvēlētos kapitālsabiedrību.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1209573
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация