Viņš vēl minēja, ka viņam šī riteņa kustība atgādināja “liesmas, kas dejo kamīnā”.
Iespējams šis ‘ready-made' darbs bija inspirācija viņa vēlākajiem darbiem - optiskie diski.
Kaut arī Dišāns savus “ready-made” izvēlējās reproducēt, ko viņam ieteica Arturo Švarcs, kaut arī iepriekš bija minējis, ka “Repetition is death”, ļoti liela daļa viņa reprodukciju ir pazaudētas. “Ready-made” kā koncepts, manuprāt, ir nesis ļoti lielu ietekmi uz konceptuālo mākslu, kāda tā ir tagad, lai arī vēl joprojām tā man liekas aizvien neizprotama. Pateicoties mākslas darbu analizēšanai un paša mākslinieka idejām un uzskatiem, ir iespējams atrast dažādas saiknes un sasaistes punktus no viņa darbiem uz tagadējo konceptuālo mākslu, kas, neskatoties uz manu neizpratni, tomēr padara konceptuālās mākslas apskati daudz satraucošāku.…