Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:674347
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Māsai jebkurā gadījumā ir jābūt arī pedagoga īpašībām, neatkarīgi no tā, vai viņa strādā par pasniedzēju jebkurā veselības aprūpes iestādē, vai veicot pacientu izglītojošo darbu strādājot konkrētā nodaļā. Māsa gadu gaitā strādājot gūst pieredzi konkrētā jomā un līdz ar to spēj izvēlēties un izvērtēt to, ko būtu nepieciešams pacientam iemācīt. Cilvēki ir dažādi, mācīšanās process nekad nav vienāds un arīdzan viegls. Lai optimāli nodotu zināšanas katram pacientam pašam aktīvi jāiesaistās mācību procesā, tādējādi nekļūstot tikai par pasīvu informācijas uztvērēju. Sadarbība ar labu māsu- pedagogu var mazināt pacienta nemieru, uztraukumu un, ja nepieciešams arī sāpes, kuru remdēšana būtu noteikti nosakāma par prioritāti. Māsai jāprot arī novērtēt un nodrošināt mācībām atbilstošu vidi, kura ietver sevī gan tīri fizisko apkārtējās vides komfortu(klusums, siltums, miers), gan arī paša apmācāmā pacienta garīgo un psiholoģisko noskaņojumu. Pirms apmācību uzsākšanas noteikti ir jāsagatavo konkrēts mācību plāns un visi nepieciešamie materiāli. Pirms apmācību sākšanas jāuzsver, ka katram apmācāmajam jābūt pašam atbildīgam par savu

mācīšanos un tās rezultātiem. Jāatceras to, ka pieaugušie attiecina to, ko viņi mācās, uz jau zināmām lietām. Ieteicams iepazīties ar apmācāmo iepriekšējām zināšanām un sniegt piemērus, kurus tie saprot, ir spējīgi apgūt un izpildīt prasības. Tempa maiņa un
apmācību tehnikas maiņa palīdz novērst garlaicību un nogurumu. Pieaugušajiem ir dažādi mācīšanās veidi. Piemēram - daži pieaugušie uztver informāciju konkrēti un
praktiski, koncentrējoties uz detaļām. Citi saprot informāciju vispārēji, veidojot sakarības un iespējamības, un dod priekšroku vispārīgam attēlam, nevis detaļām. Tādejādi mācīšanās procesa norisei ir jābūt individuālai un izvērtētai. Māsas kompetencē ir izvērtēt, ko ir svarīgi iemācīt, vai kādas iemaņas nepieciešams apgūt, bet vēl svarīgāk ir nodrošināt pacientu ar rakstisku instrukciju, kurā īsi aprakstītas apgūstamās iemaņas un pārliecināties, ka paciets tās saprot un spēj izpildīt. Tālāk jau ir nepieciešamība strādāt mājās un tikt patstāvīgi ar īpašajām problēmām galā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация