Manuprāt, mediācija Latvijā kļūst arvien populārāka, tomēr to kavē gan Latvijas sabiedrības ekonomiskais stāvoklis, gan arī valsts vilcināšanās ar mediācijas ieviešanu kā obligātu vai izvēles procesu. Protams, mediācijas attīstību ietekmē arī iepriekšminētā iedzīvotāju informētība par tāda procesa esamību un iespējām. Kā arī ne mazāk svarīga loma ir labiem mediātoriem, kas praksē pierāda mediācijas efektivitāti. Es uzskatu, ka mediācijas attīstības iespējas Latvijā ir atkarīgas no visiem iepriekšminētajiem faktoriem, bet, galvenokārt, attīstības procesā ir nepieciešama Latvijas Republikas motivācija ieviest mediāciju valstī. Pie tam, svarīga loma ir arī sabiedrības ekonomiskajam stāvoklim, jo, manuprāt, ja būs spēja apmaksāt mediatora sniegtos pakalpojumus, tad uzradīsies arī profesionāli mediatori un cilvēki, kas popularizēs mediāciju, gūstot peļņu šī procesa ietvaros.…