Šajā darbā apskatīšu medijus kā ideju tirgus un sabiedrības interešu paudējus. Ir skaidrs, ka mediji pilda ļoti svarīgas funkcijas demokrātijā un viena no šīm funkcijām tad arī ir sabiedrības viedokļa paušana.
Pionieri šajā jomā ir ASV mediju tirgus un politiskā sistēma. ASV Augstākā tiesa ir izteikusies, ka ideju tirgus neesamība patiesībā galu galā tiks pārvarēta, jo daudzi viedokļi tiks sadzirdēti. Mūsdienās balss kakofonija (vairāku balsu, ideju sajaukums) ideju tirgū bieži vien apmulsina ne-ekspertus vairāk nekā izglītotos.
Problēmu vēl aktuālāku rada neitralitātes norma, kas skar žurnālistus. Šī norma kavē un nepieļauj izklāstīt potenciālajai auditorijai, kur “patiesība” ir meklējama. Lieta tāda, ka ziņas plūst ar ekspertu komentāriem, kas bieži vien ir diametrāli pretēji. Tas rada problēmas cilvēkiem, kas nav īpaši zinoši un izglītoti, jo tie nevar spriest un paust savu viedokli par kādu kompleksu politisku jautājumu. …