30-tajos gados sākas pakāpeniska atkāpšanās no modernās sievietes ideāliem, kas pastāvēja 20-tajos gados. Lielā depresija un ekonomiskā krīze atstāja iespaidu arī uz sabiedriskās tikumības pārvērtēšanu, kas tika attiecināts, pirmkārt, uz moderno sievieti, kura tika uzskatīta par morāles un ģimenes balstu un pamatu. Krīze mudināja pārvērtēt iepriekšējo izpriecu un baudu desmitgadi, kas vērojams arī presē. Sieviete tika aicināta atgriezties tai piemērotajā vietā- ģimenē, pie vīra un bērniem, kļūt sievišķīgai, atgriezties pie dabiskas un vēlāk arī tautiskas sievietes ideāliem. Pastāvēja priekšstats, ka moderno sievieti veido acumirklīgas iegribas, kas nebūt nav laimi nesošas, ja salīdzina ar ilglaicīgāku laimi un sakārtotu, mērķtiecīgu dzīvi.…