"Situācija sarežģīta. Sabiedrība ir sašutusi par to, kā uzņēmums izturas pret dzīvniekiem. Tas liekas vardarbīgi, neētiski, nepareizi un brutāli. Uzņēmums mēģina sevi noturēt konkurences tirgū, veido maksimāli efektīvu ražošanu, ātru, lētu un izdevīgu. Bet vistas gaļas pieprasījums lielveikalu plauktos ir liels. Ņemot vērā to, ka barības ķēde ir tāda, kāda tā ir un konkurences tirgū jāmēģina noturēties ar visiem iespējamajiem paņēmieniem, neko būtisku tur mainīt nevar. Mēs, kā topošie sabiedrisko attiecību speciālisti vienojāmies, ka mēs šādā situācijā paliktu savā amatā un pārstāvētu uzņēmumu. Mēģinātu risināt šo problēmu un saglabāt uzņēmuma pozitīvo tēlu. Tas, kā mēs to darītu var būt ar dažādiem paņēmieniem. Viens no tiem varētu būt skarbās realitātes faktors un fakts, ka tas ir neizbēgami un visā pasaulē ir šāda prakse. Tas viss balstās uz nozares attīstību, tehnoloģiskajām iespējām, konkurenci un patēriņa/pieprasījuma palielināšanos. Lai arī cik tas ir morāli sāpīgi un nepieņemami, tāda ir cilvēka bioloģija barības ķēdē, tā darbojas, kopš cilvēce sevi apzinās. Šādai nostājai varētu likt klāt dažādus uzņēmuma pozicionējumus, piemēram, uzņēmums par paēdušu pasauli, kas izmanto maksimālas iespējas saražot milzīgu apjomu un ar lētām izmaksām, lai ikviens ir paēdis. Vai arī kaut ko klišejisku, bet tai pat laikā aktuālu, kā izbeigsim badu pasaulē. Papildus tam varētu veikt dažādus sabiedrības izglītošanas soļus. Piemēram, izveidot dažādus materiālus, kā darbojas barības ķēde, kāda ir patiesība par izdzīvošanu. Tai pat laikā veikt preses konferences ar iesaistītajām pusēm un paust uzņēmuma nostāju un to, ka ne viss ir zelts, kas spīd. Pamatot to ar faktiem nozares attīstībā, esošajā praksē, cilvēka bioloģijā un citos svarīgos aspektos, kas norāda uz konkrētās situācijas pamatojumu. "
…