Šādi rezultāti ir tādēļ, ka Latvijā ir patērētājsabiedrība. Mēs vēl neesam izdzīvojuši materiālo vērtību kultu, tāpēc sabiedrībā tieši materiālās vērtības tiek kultivētas. Cilvēki strauji vēlas iegūt slavu un mantu. Medijos dominē stāsti par cilvēku dzīvi, kur galvenais ir, kas viņiem pieder, kā viņi izskatās. Materiālās vērtības ir iedzīvotāju vērtību mēraukla. Mēs nezinam nevienu latviešu rakstnieku, kurš būtu nopelnījis miljonu honorāru, turpretī mēs zinām daudz bagātu politiķu. Nauda ir sabiedrisks spēks gan privātās rokās, gan valsts īpašumā. Nauda kļūst par attiecību nesēju, kas pauž varu, diktē citiem cilvēkiem viņu rīcību, pakļauj sev uzņēmējus, jaucas politikā.…