Darbs balstīts uz Georga Zimmela teoriju, kas izklāstīta grāmatā-"Nauda. Dzīvesstils. Identitāte".
Mūsu nervu pārkairinātību veicina ļoti daudzas lietas, kas atrodas mums apkārt. Piemēram, produktu iepakojumi un to izvietojums pa plauktiem, kas, jo īpaši tendēts tieši uz mazo bērnu raudāšanu un dīkšanu, kamēr tiek pavadīts laiks garajās rindās. Bet reālajā situācijā arī uz pieaugušajiem darbojas tas pats efekts, iesaiņojot produktus krāsainos iepakojumos, mēs tam acumirklī veltam lielāku uzmanību, kā tam, kas iesaiņots neitrālāk. Interesanti būtu radīt situāciju, kurā visi iepakojumi būtu neitrālās melnbaltās krāsās, un salīdzināt kādu iespaidu tas atstāj uz sabiedrības uzvedību, un vai tā būtu tāda pati, kāda pašlaik novērojama sabiedrībā.