Mūsu civilizācija ir veikusi garu attīstības ceļu, un joprojām tajā atrodas. Vienmēr, šī ceļa laikā, cilvēku kultūrās ir pastāvējuši vairāk vai mazāk jaušami, reāli vai virtuāli sociāli kopumi, jeb sabiedrības. Šobrīd, vadošā ir patērētāju sabiedrība.
Kas tad īsti ir patērētāju sabiedrība? Faktiski, šobrīd, tā ir visa tā civilizācijas daļa, kas nav atteikusies no materiālajiem labumiem. Patērētāju sabiedrības pamatā ir ‘’konsjūmerisma’’ ideja, kas laimi saista ar materiālo vērtību iegādi un patērēšanu.
Mūsdienu patērētāju sabiedrība ir visaptveroša. Tā izpaužas visās mūsu dzīves jomās, jo runa nav tikai par preču iegādi – mēs iegādājamies pakalpojumus visās sfērās, pat skatoties tv un klausoties radio, mēs netiešā veidā kļūstam par patērētāju ķēdes posmu, jo reklāmas, kuras redzam filmu un šovu pauzēs, apmaksā kompānijas, kuru preces un pakalpojumus mēs pērkam.…