Iespējams, ka tieši šādā veidā, var apmierināt savu personību ar visām tās īpašībām, varbūt prece atklās kādu īpašību, par kuras eksistenci pat nebija zināms. Ikdienas nomainās cilvēki un viņu pirkšanas paradumi, preču klāsts kļūst daudzveidīgāks un izvēles bagātāks. Bet tiem patērētājiem, kuriem nav izveidojušās tik spēcīgas personības īpašības, lai izlemtu, kas viņam vairāk piestāv vai patīk, par preces iespējām un kāpēc tā ir piemērota tieši tev, informēs reklāma. Reklāma it kā nopērk cilvēka uzmanību un laiku, tajā pat laikā vēl iegūstot daļu uzticēšanās. Šajā esejā man bija ļoti daudz jautājumu par to kas tad ir patērētājs un kā viņa personīgās dzīves pieredze un īpašības ietekmē pirkšanas paradumus. Atbilžu diemžēl ir mazāk. Vairāk secinājumus varēju izdarīt par to kā patērētājus tieši vai netieši ietekmē mārketings un reklāmas triki. Tie manipulē ar cilvēkiem, radot sajūtas, ka bez šīm lietām iztikt nav iespējams. Lai vai kāda pirkšana un pārdošana taktika ir mūsdienās, bet tomēr tā sena un iemīļota cilvēku nodarbe – tā ir gājusi cauri gadsimtiem, revolūcijām, dabas kataklizmām, kariem un daudz kam citam. Citi tā pelna izdzīvošanai, citam tā ir visa dzīve. …