Savstarpēji darbam ar klientiem kā apdrošināšanas brokerim pamatu pamatos ir ētiskie pamatprincipi, uz kā balstās ne tikai komunikācijas veida raksturs, bet arī sadarbības efektivitāte un nozīmīgums. Efektivitāte būtu kā galvenais ieguvums klientam, savukārt nozīmīgums dod iespēju man kā aģentam darboties tālāk ar pozitīvu rekomendāciju pamatojumu plašākā klientu lokā.
Man kā apdrošināšanas brokerim ir pienākums ne tikai sniegt pakalpojumu kā labumu klientam, bet arī pieturēties pie zināmiem ētiskiem pamatprincipiem savstarpējā komunikācijā, tās izstrādē jau sākotnējā stadijā. Kā galvenais būtu skaidra, neuzspiesta saskarsme ar tendenci ieviest klientā uzticību man kā personai, kurai tiek uzticēta ne tikai konfidenciāla informācija, bet no kuras tiek prasīta lojalitāte un prasme rast izeju konfliktsituācijās vai pat tās jau savlaicīgi novērst.
…