Veicot šo pētījumu, tika aptaujāti 10 respondenti, kuru savstarpējā vecuma atšķirība nav lielāka par 5 gadiem, vecumā no 20 līdz 23 gadiem, no kuriem 8 ir sievietes un 2 ir vīrieši. Respondenti ir studenti, kas nupat ieguvuši augstāko izglītību vai arī drīz to iegūs un kas turpina studēt bakalaura vai maģistrantūras programmās dažādas Latvijas augstskolās dažādās fakultātēs. Pētījuma mērķis bija noteikt šo personu mācīšanās stilu izmantojot Kolba metodi.
Pēc pētījuma rezultātiem redzams, ka respndenti pārstāv pārveidojošo, izplatošo un piesavinošo mācīšanās stilus. Pielāgojošais mācīšanās stils neatbilda nevienam no respondentiem. 4 no respondentiem pārstāvēja pārveidojošo mācīšanās stilu (konkrētā pieredze), 3 respondenti pārstāvēja izplatošo mācīšanās stilu (pārdomu pilns vērīgums) un tāds pats skaits piesavinošo mācīšanās stilu (abstraktā koncepcija). Turpinājumā neliels apraksts par katru no mācīšanās stiliem. …