SECINĀJUMI
Atbilstoši veiktajai analīzei par personām, kurām atbilst pārveidojošais mācīšanās stils, konstatēju, ka veiktā aptauja un iegūtie rezultāti objektīvi attaino šī mācīšanās stila pazīmes katrai konkrētajai personai. Jāatzīst arī, ka katrai personai ir novērojamas pazīmes no pārveidojošā mācīšanās stila, kas neatbilst tām vai arī ir ļoti maz izteiktas. Tāpat viennozīmīgi pētījuma autors secina, ka visiem pārveidojošā stila pārstāvjiem aktīva rīcība prevalē pār ilgu iedziļināšanos katrā konkrētajā darbībā.
Analizējot pašu Kolba un Freja metodi attiecībā uz iegūtajiem rezultātiem, manupāt, iespējams konstatēt arī tās trūkumus. Piemēram, izstrādājot konkrēto metodi nav ņemtas vērā iespējamās mērķauditorijas, ievērojot dažādu kultūru pieredzi. Tāpat jāatzīst, ka nemitīgi notiek sabiedrības attīstība un jaunu tehnoloģiju ieviešana, kas iespējami ir izmainījusi mācīšanās procesu. Līdz ar to, atsevišķi šī metodes elementi, kas tika aplūkoti metodes izstrādāšanas laikā, var būt zaudējuši savu aktualitāti vai tieši pretēji – neuzskaitītas lietas ir kļuvušas nozīmīgas, lai noteiktu personas mācīšanās stilu.
…