Žurnālisti vienmēr ir vēlējušies iegūt brīvību. Protams, lai sniegtu ziņas, kas būtu objektīvas šī brīvība ir pat ļoti vajadzīga. Diemžēl to, tāpat kā daudzas citas lietas, var ietekmēt nauda. Gan laikraksti, gan interneta portāli ievieto reklāmas savā saturā, tomēr ir liela atšķirībā, kā tās tiek ievietotas pirmajā variantā un otrajā. Interneta reklāmas var parādīties jebkurā brīdī, tās ir ļoti daudz un dažādas. Ir ļoti daudz pierādījumu, ka interneta mediji izveido veselu saturu ar reklāmām un piedāvājumiem, kas rada ienākumus. Visas šīs reklāmas un daudzie piedāvājumi ietekmē ne tikai lasītāju prātus, tas viss ietekmē ar žurnālista profesionalitāti. No vienas puses žurnālistam jāraksta objektīvas ziņas, taču no otras puses žurnālists nedrīkst rakstīt ziņas, kas ietekmē uzņēmumus vai ko citu, ko interneta portāls vai laikraksts reklamē.
Profesionalitātes problēmas žurnālistikā kā redzams ir ļoti daudz. Tās nav viegli mainīt, ņemot vērā to, ka žurnālistika kā profesija ir ļoti neskaidra, jo nav skaidri definēts kādam jābūt profesionālam žurnālistam. Pēc autora rakstītā viena no galvenajām problēmām ir interneta žurnālistikas neatbilstība dažādiem principiem. Manuprāt, interneta žurnālistika ir īpaši nesaprotama tādēļ, ka tā ir jauna. Ņemot vērā, ka grūti ir definēt, kas ir pati žurnālistika, tad kā lai mēs definējam to, kas ir interneta žurnālistika. Izdarot to būs iespējams arī definēt to, kas ir profesionāls žurnālists. Iespējams, atbildot uz šiem jautājumiem, būs atrastas atbildes arī uz to, kā novērst profesionālisma problēmas žurnālistikā.
…