Izmantojot lekcijās minēto kodu klasifikāciju, iepriekšminētajā reklāmas klipā saskatīju sekojošos: sociālos kodus, kas bija redzami valodas, ķermeņa, uzvedības izpausmēs; interpretācijas kodus, kas savukārt izpaudās gan kā varoņu savstarpējās uztveres kodi, gan kā ideoloģiskie kodi (popularizējot nostāju pret dzērumu braukšanā). Iespējams dekodēt arī pragmatiskos kodus, respektīvi, tiek atainota pavisam ikdienišķa situācija- draugi (iespējams, attēlotā šofera pasažieri) lieto alkoholu, šoferis izjūt spiedienu, kam galu galā pakļaujas. Tāpat šie kodi ietver grupu pieredzi, līdz ar to sevišķi spēcīgi pievēršot to cilvēku grupu uzmanību, kas šādu situāciju ir pieredzējuši reālajā dzīvē. Reklāmas klipa beigās vērojami sintaktiskie kodi, gan teksta, gan simbolu veidā- tie ir loģiski, viegli saprotami ikvienam un sniedz skatītājam kopsavilkumu jeb galveno reklāmas klipa domu- nebraukt dzērumā.…