Izlasot vienu no piedāvātajiem literatūras materiāliem secinu, ka Rainas Lūisas raksta mērķis ir pētīt tradicionālajos un specializētajos (lesbietēm un gejiem adresētajos) preses izdevumos publicēto attēlu vēstījumu un šo attēlu uztveri. Autore uzsver, ka lesbiešu skatījums uz žurnālos publicētajām modei veltītajām lappusēm ietver gan zināmu baudas momentu, gan identifikācijas meklējumus.
Bizness saistībā ar netradicionālu seksuālo orientāciju sāka attīstīties pagājušā gadsimta 80. gados, un šodien ir sasniedzis patiesi industriālus apmērus. Pētījumi liecina, ka lesbiešu, bet it īpaši geju maksātspēja vairumā gadījumu ir augstāka nekā statistiski vidējam patērētājam. Sāka iznākt specializēti preses izdevumi, kuri homoseksualitāti traktēja ne tikai no politiskā vai līdztiesības viedokļa; tajos sāka parādīties arī modei un stilam veltīti atvērumi. Autore salīdzina ASV/Kanādā (Girlfriends, Our, Curve) un Apvienotajā Karalistē (Diva, Attitude, Phase) iznākošos žurnālus, to vizuālo tēlu, kā arī stilistiku.
Lesbietēm adresētie izdevumi zināmā mērā ir izauguši no feministiskām publikācijām, kas var šķist paradoksāli, jo tieši feministēm ir raksturīga visai noliedzoša attieksme pret modi un visu, ka saistīts ar sievietes ķermeņa izdaiļošanu nolūkā piesaistīt sev uzmanību. …