Veselības aprūpe ir nozare, kas nemitīgi attīstas. Iepriekšējo veselības aprūpes modeļu galvenais darbības lauks bija veselības aprūpes nodrošināšana, taču mūsdienās šī nozare paplašinās , nodrošinot arī slimnieka aprūpi un labklājību. Tālakajā procesā tiek apvienots gan veselības aprūpes, gan informācijas menedžmenta process, kā izaicinājums sabiedriskajām attiecībām.
Galvenais mērķis sabiedriskajām attiecībām veselības aprūpes nozarē, kopumā neatšķiras no citām nozarēm, kā galveno mēŗki izvirzot – harmonizēt ilgtermiņa attiecības un veidot reputāciju. Veselības aprūpe vienmēr ir bijusi unikāla nozare, un no citām nozarēm atšķiras galvenokārt ar to, ka tās produkts ir dzīvība, nāve un izveseļošanās. Tāpat šī nozare piedzīvo ļoti straujas un nepārtrauktas izmaiņas, kas norisinās pacienta un ārsta mijiedarbības procesā. Motivācija uzlaboties nav tikai fiksēts mērķis , kas balstīts uz peļņas gūšanu.
To nosaka medicīnas darbinieka vēlme un centieni sniegt pacientam koordinētu medicīnisku atbalstu. PR speciālista loma ir divējāda – tā ir saistīta gan ar sistēmas uzlabojumiem, gan ar peļņas gūšanu. Sabiedriskās attiecības veic sēriju dažādu aktivitāšu, lai veselības aprūpes publika kooperētos viena ar otru. …