Lai piesaistītu jaunus studentus studēt LU PPMF, viennozīmīgi jāpaaugstina darba samaksa. Uzskatu, ka darbs ar cilvēkiem ir daudz sarežģītāks nekā dienām nosēdēt pie datora vai kaut kur fiziski strādāt. Nav jādara tikai fizisks darbs, lai tas nogurdinātu. Reizēm no apkārtējiem nākas dzirdēt – ‘’no kā gan tur skolā vari nogurt? Runājot?’’ Bet zem šīs ‘’runāšanas’’ slēpjas tik daudz ielikta darba – gatavošanās, ieinteresēšana, kopīgas valodas atrašana, problēmbērni, vecāki, mācīšanās un darba augļi. Ir jāmaina sabiedrības uzskati par to, kas tad īsti ir skolotājs un cik gan svarīga ir viņa loma cilvēka dzīvē. Ja sabiedrībā skolotāja lomai vairs nav nekāda prestiža, tad skolotājs pats sāk nenovērtēt savu darbu. Domāju, ka šī prestiža loma mainītos, ja tiktu paaugstinātas algas. Mūsu sabiedrībai ir šādi – jo lielāka alga, jo lielāks prestižs sabiedrībā, jo mazāka alga, jo mazāk prestižs uz visu fona. Iespējams, ka tas sabiedrības slānis, kur atrodas cilvēki ar zemu izglītības līmeni arī lielākoties uzskata skolotāja profesiju par mazāk prestižu kā citas profesijas. Aplūkojot statistiku, kurā tiek uzdoti jautājumi 4 valstīm – Latvijai, Igaunijai, Polijai un Somijai, vislielāko cieņu pret šo profesiju izrāda somi. Lai gan Latvija šo 4 valstu vidū nav ar viszemāko rādītu, tāpat šie rādītāji ir salīdzinoši zemi. (6.) …