Gadījumā ja personālam rodas neskaidrības, tad konsultējoties ar sociālo aprūpētāju tiek meklēti risinājumi. Sociālais aprūpētājs stingri kontrolē aprūpes procesa norisi. Pēc aprūpes plāna izpildes, sociālais aprūpētājs izvērtē sasniegtos rezultātus un veic atkārtotu klienta novērtēšanu. Atbilstoši izmaiņām un klienta spējām, sastāda aprūpes plānu, nosakot jaunus uzdevumus un mērķus, ja nepieciešamas korekcijas.
Ikdienas darbā, liela nozīme ir veidot labvēlīgu vidi un atbalstošu saskarsmi starp darbiniekiem, jo visi darbojās kopēja mērķa vadīti – atrisināt klienta sociālās problēmas un nodrošināt pamatvajadzības. Tādēļ, sociālajam aprūpētājam nevajadzētu būt despotiskam, varaskāram un neiejūtīgam pret aprūpētājiem. Protams, zināmai devai stingrības jābūt, taču vienlaicīgi jāmāk saskatīt un sajust robežas, lai neradītu konfliktējošu gaisotni, bet spētu izveidotu stipru un saticīgu komandu.
Iestājoties SAC, vecajam cilvēkam nākas iziet cauri smagam pārejas posmam, kurā nepieciešams atvadīties no jau ierastā ikdienas ritma, apkārtnes un dzīvesveida. …