Konflikts rodas, kad pie viņiem vēršas klients, kuram gluži pretēji ir ļoti mazas zināšanas, piemēram, par preču klāstu. Tad daļa pārdevēju jūtas pārāki, mēdz pazemot klientu ar vārdiem – „kā gan to var nezināt, tas taču ir tik vienkārši” utt. Par šāda veida konfliktiem un to risināšanu sabiedrībā tiek daudz runāts. Darba devēji, tieši lielos tirdzniecības uzņēmumos motivē savus darbiniekus ar dažādiem konkursiem, piemēram, laipnākais pārdevējs (par kuru klienti būs nobalsojuši) saņems naudas vai ceļojuma balvu. Taču tas īsti nedarbojas, ja darbojas, tad tikai uz īsu brīdi. Bez tam tas tiek pielietots tikai dažos uzņēmumos.
Atskatoties uz visu iepriekšminēto šķiet, ka lielākā daļa cilvēku savā būtībā ir ļoti savtīgi, galvenokārt domā tikai par savām un savas ģimenes interesēm. Galvenais, lai tik pašiem ir labi. Mēs esam palikuši ļoti cietsirdīgi, retu reizi palīdzēsim cilvēkam uz ielas, ja kāds lūgs. Mēs pārāk augstu vērtējam ārējus labumus tādus kā apģērbs, tehnoloģijas. Mēs vairs neuzskatām, ka cilvēkā svarīgākais ir viņa raksturs, viņa būtība vai intelekts. Un ja nu vērtējam, tad to pielīdzinām mantiskām lietām.
Šie sociālie konflikti un šķiru cīņas ir mūžīgi, tie ir kopš senajiem laikiem un pastāvēs tik ilgi, kamēr būs pasaule – vienmēr būs kāds kurš ir bagātāks un kāds nabadzīgāks, vienmēr kāda no šķirām gūs kundzību pār citu. Mēs varam uz brīdi to novērst vai padarīt mazāk jūtamu, bet to diemžēl to nevar iznīdēt.
…