Dabīgā šokolāde, kas tiek pagatavota pircēja acu priekšā, kam tiek izmatotas jaunas tehnoloģijas.
Ieviešana – tā kā šokolāde ir tirgū ļoti izplatīts un arī pieprasīts produkts, tad šajā dzīves cikla posmā jaunas šokolādes pārdošanas apjoms ir paredzams ļoti mazs, lielas ieviešanas izmaksas un neliela peļņa.
Stratēģija – ļoti svarīga ir tieši pirmā iepazīstināšana ar jauno produktu, reklāmai ir jābūt atmiņā paliekošai un tādai, lai pēc tās noskatīšanās, potenciālais pircējs to noteikti vēlētos nogaršot. Tā kā šim produktam pastāv liela konkurence jau tā ieviešanas posmā, noteikti ir jāizvēlas tirgū iespiešanās cenu politika. Tā kā šokolāde tiek pagatavota pircēja acu priekšā, tas rada uzticību šim produktam, bet pieprasa nevainojamu servisu.
Augšana – palielinoties pircēju skaitam, pieaug arī pārdošanas apjoms un temps, palielinās peļņa.
Stratēģija – šokolāde ir produkts, ko var diferencēt, tāpēc jau šajā posmā, blakus dabīgajai šokolādei ar reklāmas palīdzību tiek piedāvāta arī šokolāde ar dažādām garšām, protams, tās ražošanā tiek izmantoti tikai dabīgas izejvielas…