Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:826802
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Lai veidotu dzelzceļa stacijas ir nepieciešams izveidot vismaz vienu dzelzceļa līniju. Stacijas ēkas daudzās pilsētās, pēc dzelzceļa ieviešanas, ir pilsētas centrālā vieta. Stacija ir neaizvietojams ceļa posms daudzu cilvēku ikdienā. Rīgā ik dienu centrālo staciju gan tieši, gan netieši izmanto 250 000 - 300 000 iedzīvotāju, tāpēc var droši apgalvot, ka centrālā stacija ir viena no nozīmīgākajām Rīgas pilsētas sabiedriskajām vietām. Tieši šī iemesla dēļ nevar runāt tikai par dzelzceļu vai stacijas ēku, ir jārunā par visu kopumā, tas ir, par stacijas laukumu.
Rīgas dzelzceļa stacija (oficiāli - Rīgas Pasažieru stacija) ir lielākā pasažieru stacija Rīgā, Latvijā un 2007. gadā visi Latvijas pasažieru vilcienu maršruti sākas Rīgas stacijā (pavisam 6 virzienos - Saulkrastu, Siguldas, Ērgļu, Salaspils, Jelgavas un Jūrmalas virzienos).
Dzelzceļš kā transporta veids Latvijas teritorijā sāka attīstīties 19. gs. 60. gados līdz ar sociālajām un ekonomiskajām reformām Krievijā un kļuva par galveno atbalstu Latvijas ostām un tautsaimniecības nozarēm. 19. gs. 60. gados Krievijas valdība lielu uzmanību pievērsa maģistrālo dzelzceļu celtniecībai. 1857. gadā Krievijā tika izveidota Galvenā dzelzceļu sabiedrība, kura realizēja dzelzceļu politiku un vadīja galveno «labības» maģistrāļu būvniecību, lai nodrošinātu preču eksportēšanu caur Melnās jūras ostām. Produkcijas realizācijas tirgus bija Eiropā. Tāpēc tika meklētas citas iespējas savienot Pie Volgas, Pie Dņepras un Ukrainas lauksaimniecības rajonus ar Eiropu. To varēja nodrošināt, savienojot jau minētos rajonus ar Baltijas jūras ostām - Liepāju, Rīgu, Pēterburgu un Ventspili, kas nodrošinātu ne tikai lētāku, bet arī ātrāku preču apgrozību. Līdz ar to dzelzceļa maģistrāļu celtniecības politika Krievijā ietekmēja arī Baltijas provinces.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация