Toms Raits (Tom Wright), Lielbritānijas Nacionālās Tūrisma padomes izpilddirektors, par tūrisma mārketingu izteicies tā: „Arvien vairāk un vairāk galamērķu ir pieejami, padarot starptautisko tūrisma tirgu vairāk pieblīvētu un bombardējot potenciālos apmeklētājus ar arvien sarežģītākiem zīmoliem un produktiem.”
Arī servisa pakalpojumi ir uzlabojušies līdz ar moderno tehnoloģiju izmantošanu. Cilvēkiem vairs nav vairākas stundas pirms lidojuma jāierodas lidostā, nav jātērē laiks stāvēšanai garā rindā, lai nopirktu lidojuma biļeti, jo šo biļeti var pasūtīt internetā. Tas pats arī ar numuriņu rezervēšanu viesnīcās, rezervējot numuriņu internetā nav vairs jāsatraucas, ka ierodoties viesnīcā, visi numuriņi būs jau aizņemti.
…