Šī vara ir balstīta uz meliem – nav īsta. Bruņinieku apdraud kulturāli, reliģiski un ģeogrāfiski atšķirīgais, nevis ģeogrāfiski svešais. Klejojošs bruņinieks, kas attālinās no militārajiem uzdevumiem, spēj koncentrētāk paust cilvēka emocijas, tieksmes un kaisles.
17. un 18.gs. itāļu opera seria sižeta iedvesmai vērsās pie Ariosto episkā romāna. Viens no Eiropas spilgtākajiem multimedijiem baroka laikā bija opera seria , kas ielūkojās vīrieša ikdienišķajā pasaulē. Vīrietis bija dominējošs varonis, pār kuru uz kādu laiku varu pārņēma sieviete, kurai piemita burves spējas. Operas galveno varoni sākot no 18.gs. sāka attēlot kastrāti, kas noveda pie tā, ka vīrišķība tika artikulēta libreta lomā. Vēlāk arī sievietes sāka attēlot vīrieša tēlu, izpildot vīriešu partijas. Baroka laikā idejas par vīrišķību un vokālo identitāti krasi atšķīrās no mūsdienu pieņēmumiem un stereotipiem. Baroka estētika spēja veiksmīgi hibridizēt identitāti, veidojot seksuālas konotācijas, kas reprezentēja starpstāvokli dzimumu spektrā – kastrāti. Nepievēršot uzmanību pēdējo desmitgadu dzimtes lomu robežām, opera seria vīriešu tēlu ilustrē mūsdienu skatītāja spriestspējas robežās.
…