Mēs dzīvojam sabiedrībā, kurā notiek nepārtraukta attīstība – mainās tehnoloģijas, un tām līdz aug arī mediji un sabiedrība. Un, jo vairāk patērētājiem tiek piedāvātas izvēles iespējas, jo izvēlīgāki tie kļūst. Medijiem ir jāseko līdz sabiedrības vēlmēm un jātiražē tik aktuāla un interesējoša informācija, lai to patērēšana būtu pietiekama valdošajā tirgus līmenī. Līdz ar to mediju industrijā ir vērojama daudzveidība, un, palielinoties to skaitam, var secināt, ka šī nozare ir ļoti perspektīva un pieprasīta, jo tādējādi attīstās ne tikai masu mediju tirgus, bet gan katrs mediju darbinieks, žurnālists atsevišķi. Un sekmējot savu izaugsmi, konkurētspējīgs kļūst arī pats uzņēmums. Patērētājs vairāk uzticas atzītai organizācijai, jo valda apziņa, ka tā piedāvās visatbilstošāko un vajadzīgāko, akceptējot sabiedrības vēlmes.
Šajā pozitīvajā faktā, ka mediji pēc iespējas vairāk cenšas izprast cilvēku prasības pēc noteikta informācijas satura, tomēr paveras arī kāda negatīva iezīme, kas pamazām pārvēršas par tendenci. Masu medijos aizvien vairāk notikumu apskats tiek tiražēts ar sensāciju vai kritikas pilnu ievirzi.…