Neviena trillera filmu rašanās sarakstu nevarētu nobeigt nepieminot slaveno Britu režisoru Alfrēdu Hičkoku. Viņš palīdzēja veidot mūsdienu trillera žanru, sākotnēji ar savu agrīnā mēmā kino ieviešanu. Kā pirmās iezīmes tika atklātas filmā The Lodger, vēlāk jau Blackmail, kas ieguva savu popularitāti ar nu jau skaņas efektiem. Lai gan Hičkoks tika nominēts veselas piecas reizes kā labākais režisors, viņš nekad neuzvarēja Kinoakadēmijas balvu. Hičkoku var uzskatīt par trillera kā pagaidu žanra aizsācēju, kas spēja manipulēt ar auditorijas bailēm un vēlmēm, ņemot vērā stāvokli saistībā ar realitātes raksturiem. Hičkoks savas filmas bieži vien mija kopā ar tabu tēmām, kā , piemēram, seksualitāti. (memories of Marnie (Tippi Hedren)). Hičkoka filmas bieži vien tika balstītas uz nevainīgiem cietušajiem, par dīvainu dzīvības apdraudošu stāstu, vai situācijas, kas iejaucas identitātes kļūdās un notikumos.
Režisors izmanto dažādas kino metodes , kā piemēram, montāža slavenajā Psiho filmā. Izmanto dažādus paņēmienus ar kameru,piemēram, filmējot tuvplānus. Bieži savās filmās ir parādījies pats, kas, manuprāt, dod filmai tādu oriģinalitāti.Kameras manipulācijas filmā Frenzy, kad skats no ēkas iekšpuses pārvēršas skatā pāri ielai. Daudzās no viņa filmām bija neizbēgama dzīvības un nāves tramdīšanas, orientējoties uz skatītāju uzmanību.
Secinājumi.
Alfrēds Hičkoks viennozīmīgi ir viens no slavenākajiem un lielākajiem kino vēstures ieguldītājiem. Režisors ar savu vēlmi riskēt un eksperimentēm ļāva kino vēsturei ritēt Hičkoka stilā, aizsākot arī trillera žanru, kā psiholoģiskas kino ievirzes. Man šis Hičkoka radītais tēls ir ļoti tuvs, jo pašai patīk skatīties šāda veida filmas, īpaši jau, ka režisors ir spējīgs piesaistīt auditorijas uzmanīju. Hičkoks ir spējis atstāt nezūdošas pēdas kino vēsturē.
…