Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:146859
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
3.  Normālprofila izvēles pamatojums    5
4.  Ceļa konstrukcijas materiālu izvēle    5
5.  Ceļa konstrukcijas aprēķins un izvēle    6
6.  Ceļa ūdens novades sistēmas    8
7.  Visas ceļa sistēmas kopējā darbība    8
8.  Caurtekas aprēķins un izvēle    9
9.  Ceļa mezgls    11
10.  Ceļu mezgla pastāvošās situācijas raksturojums    12
Фрагмент работы

Projekts K2 tika izstrādāts uz projekta K1 pamata. Pēc projekta K1 aprēėinātās
satiksmes intensitātes tika izvēlēts normālprofils, mūsu gadījumā tika izvēlēts
normālprofils NP 10,5.
Izvēloties segas konstrukcijas materiālus tika izvērtēti:
• materiālu un to izbūves izmaksas
• sagaidāmās slodzes
• pamatnes grunts parametri un hidroloģiskie apstākļi
• vietējo būvmateriālu izmantošanas iespējas
• materiāla izbūves tehnoloģijas īpatnības
• segas konstrukcijas stadiālās attīstības iespējas
Pēc šiem datiem tika izprojektēti nepieciešamie šķērsprofili
• ierakuma gadījumā
• uzbēruma gadījumā
• purvainā vietā (augsta gruntsūdens līmeņa gadījumā)
Ceļa ūdensatvades sistēmas projektēšanas gaitā tika izvērtētas visu ceļa
ūdensatvades sistēmas komponentu darbības, to pietiekamai darbībai tika aprēķināti
nepieciešamie parametri.
Projektējot ceļa mezglu tika izveidota risinājuma shēmu
• Nepieciešamo braukšanas joslu skaitu un platumu katram braukšanas
virzienam
• Noteikto braukšanas režīmu mezglā (regulēšanas veids, atļautais ātrums)
• Nepieciešamo nobraukšanas un uzbraukšanas joslu parametri (platums,
izvērsuma/aizvērsuma, piestāšanas u. c. posmu garumi)
• Aprēķina automobilis un tā tehniskie parametri (garums, platums, min
pagrieziena rādiuss, pagrieziena trajektorija (priekšējo un aizmugures riteņu))
• Nepieciešamie mezgla noapaļojumu parametri
Tehniskie risinājumi tiek veikti ievērojot Latvijas valsts būvnormatīvs, Autoceļu
specifikācijas 2005 un Latvijas valsts standartus:
LVS 190-1:2000 „Ceļa trase”
LVS 190-2:2000 „Ceļu tehniskā klasifikācija, parametri, normālprofili”
LVS 190-3:2000 „Ceļu vienlīmeņa mezgli”.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация