Būtiskas nesakritības nozarēs nav, jo abas pierāda vienu un to pašu tikai citādos veidos, vēsture to pastāsta vispārīgāk, tomēr bioloģija iedziļinās detaļās. Ja apvienotu informāciju par šo tēmu, tā kļūstu tikai bagātāka un precīzāka.
Godīgi sakot, pirmo reizi ar šo tēmu saskāros pamatskolas vēstures stundās, kur šī tēma tiek apskatīta visai vispārēji. Lai skolēns izprastu šo tēmu ir nepieciešams to apskatīt ne tikai vēstures stundās. Izcils variants būtu uztaisīt apvienoto stundu, kurā vairāki skolotāji saliktu kopā savas galvas un uzreiz izskaidrotu šo tēmu no dažādiem skatu punktiem,tā lai skolēns spētu uztvert šo informāciju vieglāk un gūt plašāku izpratni par tēmu. Kā arī nekaitētu stundu programmas veidot tā, lai dažādu priekšmetu tēmas ietu salīdzinoši blakus, lai skolēnam nav jālēkā no vienas tēmas uz otru, neiegūstot pilnīgu informāciju.
…