1.Kādas preces un pakalpojumus ražot.
Pirms bizness tiek sākts, jānoskaidro:
kāds būs preces vai pakalpojumu veids,
kāda būs tā cena,
vai kvalitāte apmierinās pircējus,
kam jūsu prece vai pakalpojums būs vajadzīgs,
cik liels būs noiets,
kā vislabāk ietekmēt klientu, lai viņš pirktu šo preci.
Precēm vai pakalpojumiem jābūt konkurētspējīgiem ar citām precēm vai pakalpojumiem.
2.Uzņēmuma nosaukuma izveide.
Labs nosaukums atspoguļo uzņēmuma raksturu, atšķiras no līdzīgu uzņēmumu nosaukumiem, ir viegli iegaumējams, nav pārāk garš, ir saprotams arī svešvalodās, veicina preces reklamēšanu.
3.Uzņēmuma vietas izvēle.
Izvēloties uzņēmuma atrašanās vietu, jāņem vērā katras vietas priekšrocības un trūkumi:
noieta tirgus – vai precēm būs pircēji?
transporta iespējas – vai tuvumā ir transports, kāda ir tā dažādība (dzelzceļa, gaisa, ūdens, zemes ceļi) un transporta izmaksas?…