Automobiļa ikdienas tehniskajā apkalpē izpilda šādus darbus:
1. pārbauda bremžu pievadu (hidrauliskā un pneimatiskā) blīvumu;
2. Pārbauda bremžu sistēmu darbību automobiļa gaitā.
Automobiļa pirmajā tehniskajā apkalpē izpilda šādus darbus:
1. pārbauda hidrauliskās un pneimatiskās bremžu sistēmas cauruļvadu un ierīču tehnisko stāvokli un blīvumu; konstatētie darbības traucējumi nekavējoties jānovērš;
2. pārbauda bremžu pneimatiskā pievada bremžu kameru kātu pirkstu nosprostojumu ar šķelttapām un bremžu hidrauliskā pievada bremzes pedāļa brīvgājienu un darba gājienu; ja nepieciešams, bremzes jānoregulē;
3. pārbauda pneimatiskā bremžu pievada galvenā bremzes krāna piedziņu, konstatētie darbības traucējumi jānovērš;
4. nostiprina visas rokas bremzes detaļas- balstus, atbalsta asis un regulēšanas skrūvju pretuzgriežņus;
5. pārbauda rokas bremzes piedziņas tehnisko stāvokli un bremžu darbību; ja nepieciešams, bremze jānoregulē;
6. saeļļo bremžu hidrauliskā pievada galvenā cilindra piedziņas savienojumus, pneimatiskā pievada bremzes krāna piedziņas savienojumus un bremžu mehānismu izciļņu vārpstu gultņus;
7. Izlaiž kondensātu no bremžu pneimatiskā pievada saspiestā gaisa baloniem;
8. pēc tehniskās apkalpes pārbauda bremžu sistēmas darbību automobiļa gaitā.
…