Skolēni: „Ziema ar auksta, balta un sniegaina. Pavasaris silts, saulains u.c”
Skolotāja: „ Paldies. Tagad katrs skolēns saņems lapiņu, ar kādu pavasarim vai ziemai raksturīgu pazīmi. (Skolotāja izdala lapiņas). Nāc, Anna, klases priekšā tu turēsi pavasara attēlu un tu Arvi ziemas attēlu. Pārējie skolēni ies pielīmēt savu lapiņu pie tā attēla, pie kura liekas, ka izvilktā pazīme pieder. Skolēni, kuri tur attēlus pārbauda vai skolēni izdara pareizu izvēli, ja viņi kļūdās, jums jāsūta viņi uz otru grupu.” (Skolēni spēlē spēli). (Sk. 4. pielikumu.)
Skolotāja: „ Visi savas lapiņas ir pielīmējuši. Nolasīsim, vai esat atpazinuši visas dabas parādības.” (Skolēni nolasa atbildes).
Skolotāja: „Malači, visi esat veiksmīgi tikuši galā.”
Skolotāja: „Lai nostiprinātu un pārbaudītu zināšanas par dabas parādībām pavasarī, pildīsiet nelielu pārbaudes darbu.” (Skolotāja izdala darba lapas un paskaidro, kā jāpilda uzdevumi). (Sk. 5. pielikumu.) (Skolēni pabeidz darbus un nodod lapas).
Skolotāja: „Vai visi uzdevumus ir izpildījuši un lapas nodevuši?”
Skolēni: „Jā!”
…