Glenn un Marty attēlo 2 atšķirīgas perspektīvas, kurās ir komunikācijas teoriju pamati. Ernests Bormans, teorētiķis no Minesotas universitātes, komunikācijas teoriju izveidoja kā “aizsega terminu visām apdomīgajām, sistemātiskajām un nedrošajām diskusijām un komunikācijas fenomena analīzei”.
Lai izprastu tālāk teorijas, vispirms vajag saprašanu par izšķirošajām atšķirībām starp objektīvo un interpretīvo komunikācijas pieeju.
Gelenn: Zinātne vai interpretēšana: divi skatījumi uz nedabiskuma reklāmu.
Reklāma bija paredzēts Monster.com, darba meklējumu kompānijai internetā. Master.com reklāmā uzklausīja bērnus sakām, kas viņi vēlētos būt, kad izaugs, lai to varētu ielikt atmiņās, atgādināt pēc gadiem, kad viņi būs sasnieguši savus mērķus.
Teorijām jābūt apstiprinātām. Ir nepietiekoši tikai konstatēt vai identificēt teoriju, kas šķiet ir pielietojama specifiskās komunikācijas situācijās. …