Riteņtraktoru un automobiļu dzenošajos tiltos ietilpst galvenais pārvads, diferenciālis un divas pusasis. Šos mehānismus lieto griezes momenta pārvadīšanai no kardānpārvada uz dzenošajiem riteņiem, kā arī griezes momenta palielināšanai un diferenciālai sadalei pa riteņiem- Kāpurķēžu traktoru dzenošajos tiltos ietilpst galvenais pārvads un traktora pagriezes mehānisms. Traktoru dzenošajos tiltos iebūvē arī jūgvārpstu pārvadus,
Galvenā pārvada uzdevums ir palielināt pārvadāmo griezes momentu un tangenciālo dzinējspēku uz spēkrata dzenošajiem riteņiem vai ķēžratiem, kā arī pārvadīt griezes momentu no spēkrata garenvirzienā novietotām vārpstām uz Šķersvārpstām. Galvenā pārvada konstrukcijai jānodrošina labas spēkrata dinamiskās un ekonomiskās īpašības, pārvada klusa darbība, pietiekoša ilgizturība, kompaktums, demontāžas, montāžas un regulēšanas ērtība.
Galvenos pārvadus iedala vienpakāpes, divpakāpju un divpārnesumu pārvados. Divpakāpju pārvads var būt nedalītais vai dalītais,…