Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:565119
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Ieskats Eiropas Integrācijas vēsturē    4
  Kopējās laiksaimniecības politikas aizsākumi    5
  Kopējās lauksaimniecības politikas reformas    6
  Kāpēc bija nepieciešama jauna KLP reforma    7
  Lauksaimniecības politikas mērķi un pamatprincipi    8
  Lauksaimniecības finansējums    9
  Tirgus un cenu politika    10
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Ievads.
Lauksaimniecības nozare ir sarežģīta tautsaimniecības nozare, kuras veidošanos ietekmēja atšķirīgās dalībvalstu intereses. Daļa no valstīm bija ieinteresētas kopējā lauksaimniecības tirgus izveidošanā, savukārt citas vēlējās lielāku prioritāti piešķirt tirdzniecības barjeru atcelšanai industrijas sektorā.
Darba mērķis bija aplūkot tuvāk lauksaimniecības politikas mērķus, tās pamatprincipus.Referātā tiks atspoguļotas tēmas, kas saistītas ar lauksaimniecības finansējumu, tēma, kas saistīta ar jaunas reformas nepieciešamību kopējā lauksaimniecības politikā, kāpēc tā bija nepieciešama.

Ieskats Eiropas integrācijas vēsturē.
Par Eiropas Savienotajām Valstīm sapņoja humānisti un pacifisti, bet viņu sapņus izgaisināja kari, kas gadsimta pirmajā pusē Eiropai atnesa milzīgu postu. II Pasaules kara laikā pretošanās kustības rindās dzima sapnis par jaunu Eiropu. Itāļu federālists Altjero Spinelli un žans Monē, kas iedvesmoja šūmaņa plānu, ar kuru 1951.gadā tika izveidota Eiropas ogļu un tērauda kopiena, bija 2 Eiropas integrācijas modeļu- federālisma un funkcionālisma, galvenie proponenti. Federālisma motīvs- vietējām, reģionālajām un centrālajām pārvaldes iestādēm ir jāsadarbojas un citai citu jāpapildina, bet funkcionālā pieeja atbalsta pakāpenisku suverenitātes pārnešanu no valsts uz kopienu.
Mūsdienās abas šīs pieejas ir saplūdušas pārliecībā, ka valsts un reģionālās pārvaldes iestādes ir jāsalāgo ar neatkarīgām, demokrātiskām kopienas iestādēm, kurām jāuzņemas atbildība tajās jomās, kur efektīvāki par atsevišķu valstu darbību ir kopīgi pasākumi: vienots tirgus, ārpolitika un aizsardzība, monetārā un sociālā politika, drošības politika.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация