Raksturojiet pakalpojumu ekonomiku. Tā tēma ļoti plaši un saprotami izteikta Rifkina Dž. grāmatā. Strauja ekonomikas attīstība maina preču tirgu pret pakalpojuma tirgu. Pakalpojuma tirgus ir dažāda veida palīdzības sniegšana fiziskām vai juridiskām personām par atlīdzību. Piemēram, sadzīves, komunālos, izglītības, veselības aprūpes, u.c. pakalpojumus. Daudzas no lielajām kompānijām, kas vēl pirms dažiem gadiem guva peļņu, pārdodot preci, ir sākušas veikt izmaiņas, lai kļūtu par pakalpojumu sniedzējiem. Jaunajā tīkla ekonomika, kam raksturīgs īsāks produktu dzīves cikls un arvien plašāka preču un pakalpojumu plūsma, par deficītu kļūs cilvēku uzmanība, nevis materiālie resursi. Arvien biežāk produktu atdošana bez maksas kļūs par daļu no mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību. Tas, vai kompānijai izdosies šo uzmanību piesaistīt uz ilgāku laiku, būs atkarīgs no kompānijas spējas sniegt efektīvus pakalpojumus un izveidot ilgstošas attiecības ar saviem klientiem. Tā vietā, lai vietu un lietas uzskatītu par precēm un mainītu tās tirgū, mēs nodrošināsim pieeju cits cita laikam un profesionālajām zināšanām un aizņemsimies visu nepieciešamo, uzskatot katru lietu par darbību vai notikumu, ko mēs iegādājamies uz ierobežotu laiku. Kapitālisms pamet savus materiālos pirmsākumus un arvien vairāk atgādina īslaicīgu darījumu (Rifkins Dž. Jaunās ekonomikas laikmets.-R: Jumava, 2004. – 89.lpp.).5…