Skolotājs liek bērniem aplūkot attēlu. Bērniem lūdz pastāstīt, kas attēlots. Bērns veido secīgu stāstījumu par redzēto. Skolotāja sniedz mudinošas jautājumus – Ko putni dara? Kur viņi lido? Vai viņiem ir mājas? Kā šos putnus sauc? Vai viņiem ir vārdi? No kurienes viņi lido? Vai viņi runā? Kas tas par instrumentu? Ko ar viņu dara? Bērni veido sava veida stāstu. ( Valodas mācību joma). 3.posms.
Skolotājs liek bērniem aplūkot attēlu. Lūdz pastāstīt, kas attēlots. Runā par putniem. Runā par to, kuri putni pārziemo un kuri aizlido prom. Vēlāk skolotāja liek bērniem klausīties putnu skaņas, kas ieslēgtas datorā, paralēli rādot putnu, kuram šī skaņa pieder. Izejot ārā, mēģina saklausīt putnu skaņas. Kokā iekārtajā putnu būrī, baro putnus, kad tie atlido, no tāluma aplūko un ar skolotāju pārrunā kā šo putnu sauc. Runā par to, kur putni iegūst barību. (Dabaszinātņu mācību joma) 3.posms.
…