Secinājumi
Lai sekmīgāk iekļautu bērnu ar disgrāfiju vispārizglītojošā skolā, svarīga ir pedagoga vēlēšanās palīdzēt šim bērnam, jo bez atbalsta bērns mācību stundā būs atstumts, vientuļš un netiks līdzi pārējiem. Mācību stundā noteikti jāizmanto atbalsta pasākumi un pielāgojumi atbilstoši uzdevumam. Katrā mācību stundā jādiferencē uzdevumi atbilstoši bērna spējām un apgūtām prasmēm. Ja uzdevuma sarēžģītības līmenis būs bērna spējām neatbilstošs, tad bērnam var zust motivācija, viņš var ieslēgties sevī un izvairīties no komunicēšanas. Tas viss prasa papildus laiku un darbu skolotājam. Skolotājam visu laiku jāpiedomā par bērnu ar disgrāfiju, lai veidotu mācību stundu, kurā šis bērns varēs mācīties līdzvērtīgi un kopā ar pārējiem klases biedriem. Svarīgi, lai skolotājam palīdzētu arī skolas logopēds un, kopā sadarbojoties, sasniegtu maksimālus rezultātus.
…