"L - Jetronic" iesmidzināšanas sistēma no „K - Jetronic” iesmidzināšanas sistēmas atšķiras ar to, ka "L - Jetronic" iesmidzināšanas sistēmā izmantoto elektronisko gaisa daudzuma mērītāju, elektromagnētiskās iesmidzināšanas sprauslas un elektronisko vadības sistēmu. Degvielas iesmidzināšanai ieplūdes kanālos izmanto elektromagnētiskās sprauslas. Izmanto pārtrauktās iesmidzināšanas paņēmienu. Iesmidzināmās degvielas daudzumu regulē, izmainot sprauslas adatas pacelšanas ilgumu (sprauslas atvērtā stāvokļa ilgumu). Katram motora darba režīmam atbilst attiecīgs sprauslas vārsta paceltā stāvokļa ilgums (1 ... 14 ms). Divu kloķvārpstas apgriezienu laikā katra sprausla vienu reizi iesmidzina degvielu to nesaskaņojot ar ieplūdes vārsta atvērto stāvokli. Motora darba režīma noteikšanai kalpo devēji:
gaisa daudzuma mērītājs (devējs),
motora temperatūras devējs,
gaisa temperatūras devējs,
droseļvārsta stāvokļa devējs (gala slēdži),
motora apgriezienu noteikšanai izmanto aizdedzes sistēmas impulsus.
Pamat parametri ir motora griešanās frekvence un iesūktā gaisa daudzums. No šiem parametriem aprēķina motora darba takts laikā iesūktā gaisa daudzumu. Degmaisījuma bagātināšanas nepieciešamību motora iedarbināšanas un iesildīšanas laikā nosaka, vadoties no motora temperatūras devēja signāla. Degmaisījuma bagātināšanas pakāpi daļējas vai pilnas slodzes režīmos nosaka vadoties no droseļvārsta stāvokļa un motora apgriezienu devēju signāliem.…