ANOTĀCIJA
Studiju darbā ir veikts apraksts par transporta objektu, kurš nodarbojas ar kravu. Konkrēti kā to transportē un uzglabā. Darba objekts ir neliela piestātne, kurai ir daži konteineru punkti, kuros var uzglabāt kravu kamēr to saņem transporta līdzekļi un aizgādā uz noliktavu dzelzceļa mezglā. No šīs noliktavas preces tiek transportētas tālāk. Tātad noliktavu mērķis ir uzglabāt preci līdz tam laikam, kamēr tai atbrauc pakaļ. Tajā pat laikā noliktava veic preces uzglabāšanu un transportēšanu.
IEVADS
Studiju darbā mēs izvēlējāmies aprakstīt transporta sistēmu, kas sastāv no daļēji reāliem objektiem. Tas nozīmē, ka objekts osta ir reāls taču tā darbība ir izdomāta un objekts dzelzceļa noliktava ir pilnībā nereāls, lai gan tāda noteikti eksistē arī īstenībā.
Sākumā par objektu ostu. Tā atrodas Ventspilī un sastāv no atsevišķām piestātnēm, noliktavas zonas un ir apgādāta ar dažādām pārkraušanas sistēmām. Protams ostā ir arī muita un citi objekti, tā arī nevar eksistēt bez cilvēku palīdzības.
Mūsu ostas uzņēmuma izveidi noteica ostas izdevīgais ģeogrāfiskais izvietojums un labi attīstītais autoceļu/dzelzceļu tīkls, kā arī attālumi līdz Maskavai, Pleskavai, Novgorodai, Sanktpēterburgai, Minskai, Kijevai, Viļņai, Tallinai,Alma-Atai, Taškentai un citiem bijušās PSRS galvenajiem industriālajiem centriem.
Uzņēmuma vadība pastāvīgi strādās pie termināla darbības efektivitātes programmu pilnveidošanas un ieviešanas ikdienas darbā. Tās var īstenot tikai ciešā sadarbībā ar klientiem, balstoties uz iepriekšējo pieredzi, termināla resursu racionālu izmantošanu kā arī uz kvalificētu un labi motivētu uzņēmuma darbinieku kolektīvu.
…