Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:695837
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Žurnālistikas galvenais uzdevums ietekmēt masu apziņu, masu auditoriju, arī nelielas sabiedrības grupas. Tā aizskar sabiedrības problēmas un parādības un notiek neatkarīgi no sabiedrības. Žurnālistika ir sabiedrības dzīves panorāmas un laikmeta atspoguļojums.
Žurnālistikā ietilpst:
1.infrastruktūras (ziņu, reklāmas un foto aģentūras);
2.tehniskie dienesti (tipogrāfijas, poligrāfijas iestādes, studiju iekārtas, zemes un kosmiskās, satelītiekārtas);
3.piegādes funkciju pildošās iestādes;
4.valsts iestādes (Saeima, likumdevēj institūcijas);
5.izpildvara (tiesu sistēma);
6.arodbiedrības (žurnālistu mācību centri, universitātes)
7.masu komunikācija (masu informācijas līdzekļi, plašsaziņas līdzekļi, saziņas līdzekļi)
Spēki, kas darbojas žurnālistikā:
izdevēji (valsts un sabiedriskās organizācijas, privātpersonas (Pēteris Šmidre), cilvēku grupas, profesionālās vai radošās sabiedrības, producentu grupas, ziņu aģentūras (LETA));
likumdevēji - valsts institūcijas, kas konstitūcijas ietvaros reglamentē žurnālistikas darbību;
žurnālisti (štata un ārštata redakcijas darbinieki, korespondenti, vēstuļu nodaļu vadītāji, korektori, maketētāji, fotogrāfi);
teksti (oficiālie dokumenti, aģentūru paziņojumi, žurnālistu darbi, reklāma un citi materiāli, kas paredzēti publicēšanai);
kanāli – žurnālistu izmantoti informācijas līdzekļi, kas paredzēti žurnālistisko tekstu nogādāšanai līdz adresātam;
masu auditorija – a) sabiedrības daļa, kurai speciāli orientēts konkrēts izdevums, b) sabiedrības daļa, pie kuras pastāvīgi vēršas izdevums vai TV programma (aprēķinātā auditorija), c) sabiedrības daļa, kura reāli patērē izdevumus, d) sabiedrības daļa, kuru varētu piesaistīt izdevumam (potenciālā auditorija);
sociālās institūcijas (valsts iestādes, arodbiedrības, asociācijas, kas funkcionē konkrētā masu informācijas līdzekļa zonā un kuru darbība tiek apspriesta žurnālistu darbos ar mērķi pieņemt vai atcelt lēmumus).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация