NOBEIGUMS
Manuprāt, datortehnikas izmantošana mācību stundās lielā mērā atvieglo skolotāju darbu . Skolotājiem vairs nav nepieciešams tērēt lielu laika posmu pārbaudes darbu sagatavošanai uzskates materiālu veidošanai un meklēšanai, kā arī prezentēšanai.
Viss jaunais un nezināmais interesē arī skolēnus, tāpēc mācību stundās, kur tika izmantotas mūsdienīgas tehnoloģijas skolēni sekmīgāk izprot vielu un ir ieinteresēti apgūt kaut ko jaunu. Mūsdienās nav nevienas skolas, kur netiek izmantotas informatīvās tehnoloģijas, šobrīd bez tām nav iedomājama ne viena izglītības iestāde. Jo cilvēki pierod pie visa ērtā.
Bet diemžēl ne vienmēr vecāka gājuma skolotāji tiek līdzi mūsdienīgo tehnoloģiju attīstībai un ne vienmēr prot tos izmantot darbā. Tāpēc skolēni bieži vien sūdzas , ka matemātikā, latviešu valodā, bioloģijas stundās nav tik interesanti, kā, piemēram, informātikas vai fizikas stundā, kur bieži tiek izmantotas informatīvās tehnoloģijas. Uzskatu, ka ikkatram skolotājam periodiski ir jāiziet jauno tehnoloģiju pielietojumu kursu, lai arī citi mācību priekšmeti skolēniem liktos interesanti un aizraujoši. Tādā veidā arī paaugstinātos skolēnu zināšanas līmenis un interese pret mācāmo vielu. Kā ar
I skolotājiem būtu vēlams pilnveidot savas mācību stundas izmantojot tajās jaunās, mūsdienīgās tehnoloģijas.
…