Pieredzes paplašināšana
Pārejas mācību uzdevuma izvirzīšanai
Skolēni piedalās problēmjautājuma definēšanā, nonākot pie šīs dienas veicamā uzdevuma. Kā izgudro lietas?
Skolotāja skolēnus aicina izvilkt katram savu lapiņu. Uz lapiņām ir rakstīts (Kartupeļu čipsi, līmlapiņas, mikroviļņu krāsns, drošības adata, telefons, cepure, ledusskapis, ritenis)
Skolēni, izmantojot pieejamos resursus, atrod sev nepieciešamo informāciju, lai izveidotu sava izgudrojuma grāmatu. Skolotāja virza bērnus gatavojot savu grāmatu, izrunājot visus grāmatas tapšanas soļus utt.
Skolēni saloka divas zīmēšanas lapas un tādā veidā, izveidojot grāmatiņu.
Kritiskā domāšana – skolēns individuāli izstrādā savu grāmatiņu, izzina un analizē kādu informāciju ierakstīt savā grāmatiņā.
Skolēni sāk ar grāmatas vāka ilustrēšanu. Pēc tam skolēni darbojas ar informāciju, meklē un analizē sev svarīgāko par savu izvilkto priekšmetu, lai atklātu citiem klasesbiedriem, kā šis priekšmets ir radies.
Kad grāmatiņa ir pabeigta, tad skolēns šo grāmatiņu noliek tam paredzētajā vietā, kur citi skolēni varēs šo grāmatiņu palasīt un uzzināt, kā tad izgudroja konkrēto lietu.
…