Skolotāja ar bērniem pārrunā, stāsta saturu un noskaidro, ka tajā bija aprakstīts Justiņa dienas režīms, bet tagad skolēniem ir jāsaplāno un jāuzraksta savs dienas režīms.
Pēc tik nopietna darba skolotāja aicina bērnus uzzināt, kā laiku pavada citi klasesbiedri. Spēle „Cik pulkstenis?” Spēles dalībnieki stāv ielokā, viens no tiem priekšā. Dalībnieki reizē prasa: „Cik pulkstenis?” Priekšā stāvošais nosauc kādu diennakts stundu. Lokā stāvošajiem jāuzmin, ko priekšā stāvošais šai laikā parasti dara, un jāattēlo tas ar kustībām. Kurš no tēlotājiem bijis visprecīzākais, iet vidū un kļūst par rotaļas vadītāju.
Kad skolēni ir nedaudz izkustējušies. Skolēniem ir diskusija, kādēļ nepieciešams plānot savu laiku.
…