Pedagoga darbība
Ievada daļa
Bērni apsēžas aplītī.
Skolotāja stāsta, ka šodien runāsim par pasakām un vērtībām tajās.
Skolotāja rāda gadalaika VASARA attēlu un jautā:
Kāds gadalaiks ir šajā attēlā?
Kā jūs domājat, kādas pasakas varētu notikt šajā attēlā?
Kādas vērtības var saskatīt šajā pasakā?
Kā draudzība un izpalīdzība izpaudās?
Vēlāk skolotāja rāda Gadalaiku RUDENI attēlu un jautā:
Kāds gadalaiks ir šajā attēlā?
Kā jūs domājat, kādas pasakas varētu notikt šajā attēlā?
Kādas vērtības var saskatīt šajā pasakā?
Kā tās vērtības izpaužas?
Vēlāk skolotāja rāda Gadalaiku ZIEMA attēlu un jautā:
Kāds gadalaiks ir šajā attēlā?
Kā jūs domājat, kādas pasakas varētu notikt šajā attēlā?
Kādas vērtības var saskatīt šajā pasakā?
Kā tās vērtības izpaužas?
Vai jūs varat pateikt kādus ziemas mēnešu jūs zinat?
Kurš no ziemas mēnešiem ir tas visvecākai gada mēnesis?
Kā sauc nākošo mēnesi?
Kas notiek pēc februāra?
Ko cilvēki dara lai ātrāk iestātos pavasaris?
Kā cilvēki dzen prom ziemu?
Skolotāja rāda PAVASARIS attēlu un izliek dažādus pasakas varoņus. Izstāsta īsu stāstu un uzdod jautājumu:
Kas notika ar mājiņu?
…