Uzdevumi:
sekmēt novērošanas un savu izjūtu izteikšanas prasmes
radīt izpratni par dzīvo un nedzīvo dabu
pilnveidot prasmi attēlot dabā novēroto un redzēto
papildināt priekšstatus par jēdzieniem – lielāks, mazāks, vienāds, tikpat, vairāk, mazāk
radīt izpratni par dažādām formām un līniju veidiem
sekmēt fizisko attīstību un kustību koordināciju
sekmēt sīkās muskulatūras attīstību
rosināt rūpēties par apkārtējo vidi.
Apgūstamās prasmes un iemaņas:
prasme raksturot dzīvo un nedzīvo dabu, būtiskās atšķirības
salīdzināt objektu skaitu ar dažādiem paņēmieniem
saskatīt, noteikt formu un līniju veidus skolas apkārtnē
priekšstats par formu un līniju kā grafisko izteiksmes līdzekli…